.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهریاری رئیس دانشگاه پیام ‎نور گلستان شد

طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی «قربان شهریاری» به عنوان رئیس دانشگاه پیام ‎نور گلستان معارفه شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، آئین تکریم و معارفه دانشگاه  پیام نور استان گلستان بعد از ظهر امروز با حضور صدری معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور، حجت‎الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی، روسای دانشگاه‎های استان، مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور گلستان برگزار شد.

رئیس سابق دانشگاه پیام‎ نور گلستان در آئین معارفه رئیس جدید این دانشگاه ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان امام علی (ع) گفت: دانشگاه پیام‎ نور گلستان در مقایسه با دانشگاه‎های بزرگ کشور از لحاظ فرهنگی رتبه هشتم را کسب کرده است که دستیابی به این جایگاه در سالی که به عنوان اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده با تلاش مجموعه همکاران به دست آمده است.

اسماعیل نادری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‎های استان در راستای رفع مشکلات دانشگاه جزو یکی از اولویت‎های دانشگاه بوده است، تصریح کرد: رویکرد استفاده از ظرفیت‎های استانی سبب ارتقاء رشد و تعالی در حوزه‎های مختلف این دانشگاه شد.

وی تلاش و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع کمبود فضاهای آموزشی و فرهنگی، کمبود اساتید PHD، بهبود کیفیت نامطلوب اساتید حق‎التدریس و کمبود رشته‎های کارشناسی ارشد را از جمله اقدامات مهم در این دانشگاه ذکر کرد و بیان داشت: با تلاش و همت همکارانم برای رسیدن استان گلستان به جایگاه واقعی خود در مراکز آموزش عالی قدم‎های خوبی برداشته شد.

رئیس سابق دانشگاه پیام‎نور گلستان با بیان اینکه فعالیت‎های انجام شده فضای دانشگاه را به سمت افزایش روحیه نشاط، شادابی و اعتدال رهنمون کرده است، خاطرنشان کرد: کارکنان دانشگاه با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی همواره در عرصه علم و دانش تلاش کردند تا دانشگاه پیام نور استان به الگویی موفق برای سایر مراکز مبدل شود.

نادری با اشاره به عملکرد دو ساله خود در دانشگاه پیام ‎نور گلستان از جذب اعتبار 45 میلیارد ریالی در بخش عمرانی خبر داد و بیان داشت: جذب این میزان اعتبار در بدترین سال اقتصادی کشور محقق شد.

وی بهره‎برداری از پروژه علی‎آباد کتول، کلاله، بهره‎برداری سوله ورزشی بندرترکمن، پیشرفت 80 درصدی ساختمان آموزشی گنبد، پیشرفت 95 درصدی پروژه بندرگز، آغاز عملیات ساخت پروژه ساختمان آموزشی پنج طبقه گرگان، سوله ورزشی کردکوی را از توفیقات بخش عمرانی برشمرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.